گزینه سپاهانی پرسپولیس در راه استقلال-راهبرد معاصر
زمان خداحافظی دیوید تیلور مشخص شد! سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عکس | واکنش صاحب خانه‌ای که یحیی السنوار در آن به شهادت رسید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود کشف غار ماقبل تاریخ در گیلان ناترازی مسکن به ۷ میلیون واحد رسید وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳/ سقف مقاومتی سکه شکست خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه مارکا | مسی در پله اول؛ مارادونا پنجم وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گلستان ثبت ۲ شکایت جواد نکونام از استقلال + جزئیات

گزینه سپاهانی پرسپولیس در راه استقلال

نام سجاد شهباززاده در لیست یحیی قرار دارد اما هنوز توافق مالی بین مهاجم سابق استقلال و سپاهان با باشگاه پرسپولیس حاصل نشده وشاید بعدها هم حاصل نشود.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 16
کد خبر: ۱۳۸۶۳۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ نام سجاد شهباززاده در لیست یحیی قرار دارد اما هنوز توافق مالی بین مهاجم سابق استقلال و سپاهان با باشگاه پرسپولیس حاصل نشده وشاید بعدها هم حاصل نشود. از طرفی استقلال هم سجاد را می‌خواهد اما چون سرمربی ندارد هنوز مذاکره رسمی انجام نشده است.استقلال برای جانشینی ژستد امثال کاوه رضایی و شهباززاده را زیر نظر داشت اما انتخاب نشدن مربی کار را خراب کرد و حالا شاید طول کشیدن این پروسه باعث شود تا استقلالی‌ها کم کم نفرات جدیدی را انتخاب کنند تا سرمربی انتخاب شود.


سجاد شهباززاده در لیگ بیستم آقای گل شد اما فصل قبل چندان خوب نبود با این حال او امسال هم در بورس است و شاید به تهران برگردد. سپاهان هم طبق شنیده‌ها مذاکرات جدیدی با سجاد انجام نداده و همین مساله شانس استقلال را بیشتر می‌کند. البته به طور طبیعی آبی پوشان برای جذب این مهاجم باید دست به جیب شوند واگر نتوانند شهباززاده را بخرند باید دوباره سراغ سایر گزینه‌های خط حمله بروند.

 

امضای قرارداد شهباززاده با استقلال؛ به‌زودی

مهاجم‌ فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان با استقلال به توافق رسید.

 

سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان بعد از مذاکراتی که با استقلال داشت با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

 

این در حالی است که شهباززاده مذاکراتی هم با پرسپولیس انجام داده بود ولی در نهایت روند مذاکرات این بازیکن با استقلال به شکل مثبتی پیش رفت،

 

قرارداد رسمی شهباززاده با استقلال به زودی امضا خواهد شد./ خبر ورزشی و تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار